Kabelboom sandero stepway

Hier kunnen allerhande onderwerpen betreffende het technische gedeelte van de dacia worden geplaatst.

Kabelboom sandero stepway

Nieuw berichtdoor stepway-dci op 08 apr 2011 16:04

Hallo beste Dacia rijders,volgende week krijg ik uiteindelijk mijn stepway met dci 90 motor,hier in Belgie kan je helaas geen electrische spiegels op deze wagen krijgen,aangezien deze bij mij en mijn vrouw nogal veel versteld worden was ik aan het denken om electrische spiegels erop te monteren,de spiegels kan ik los al bestellen.
Nu vroeg ik mij af als de kabelboom reeds voorzien is van een stekker om deze spiegels of extra kabel op aan te sluiten of bv om het knopje om de spiegels te bedienen op aan te sluiten,ik denk namelijk niet dat Dacia speciaal 2 kabelbomen gaat produceren,eentje voor de ambiance en een ander voor de laureate uitvoering aangezien dit natuurlijk een meerkost in de produktie met zich meebrengt,ik hoop dat iemand me dit kan vertellen en hoop natuurlijk dat de kabelboom reeds ligt tot onder de middenconsole (waar het bedieningsknopje zich bij de laureate zich bevindt)zodat ik enkel een knopje hoef aan te sluiten en de kabel verder te trekken tot aan de spiegel,zo niet zal ik spijtig genoeg zelf kabels kunnen bijtrekken,maar zoals eerder gezegd verwacht ik niet dat Dacia 2 verschillende kabelbomen heeft gemaakt aangezien de meeste merken waaronder ook renault,ford en opel dit ook niet doen. :117:
stepway-dci

Re: Kabelboom sandero stepway

Nieuw berichtdoor stepway-dci op 11 apr 2011 12:57

Niemand die me hierover iets kan vertellen? :drive:
stepway-dci

Re: Kabelboom sandero stepway

Nieuw berichtdoor LED-lightning op 11 apr 2011 13:04

Sorry :104:

Ik heb een Stepway maar ik heb geen antwoord op de vraag... ik weet het echt niet
Kia Rio 1.2 CVVT Plus Pack, Black

Afbeelding
LED-lightning

Keer terug naar Techniek