indeling van het Forum

Forum regels en uitleg gebruik. BELANGRIJK: UITLEG OVER REGISTRATIE !!! Lees a.u.b. eerst even door.

Re: indeling van het Forum

Nieuw berichtdoor jodoti op 24 jan 2010 21:37

Ik vind het plaatsen van foto's van de diverse auto's echt onzinnig.
Wat heeft het voor nut foto's te plaatsen van modellen die we allemaal al kennen.
Als je al iets wil plaatsen doe het dan wanneer er iets bijzonders aan de auto veranderd is of zo.
Maar om een hele serie foto's te plaatsen van een Stepway of Logan MCV die we overal al kunnen vinden, vind ik onzinnig.

Verder een goed forum met redelijk wat informatie.

doei
jodoti

Nieuw berichtdoor Richard op 25 jan 2010 18:52

Gelukkig mag iedereen zijn of haar eigen mening daarover hebben. Toen ik net mijn MCV had en dan rondreed, fotografeerde ik ELKE Dacia die ik zag. Desnoods keerde ik om, om een foto te kunnen maken. Dat is wel minder geworden.

Toch zijn we allemaal blij als we de auto in ontvangst nemen en willen we die graag "aan de wereld" laten zien. Op dit Dacia-forum geef ik graag de mogelijkheid om foto's te plaatsen. En alle foto's zijn en blijven welkom.

Op dit moment worden er plannen uitgewerkt om het Forum iets anders in te delen. Er staan al redelijk wat berichten en gelukkig groeit dat goed. Als alles doorgaat dan krijgen we straks een betere indeling per model.

overigens ben je natuurlijk niet verplicht om alle foto's te bekijken... :drive:
Groetjes,

Richard

beheerder van :
dit forum,
http://www.dacia-logan-mcv.org
http://www.daciamodellen.nl
Richard
Beheerder

Nieuw berichtdoor Grabber op 25 jan 2010 21:19

Persoonlijk vind ik foto's -ook die van anderen- LEUK!!!
Elke Dacia is weer anders en hoewel de MCV geen schoonheidskoningin is, vind ik het toch wel een leuke auto om te zien... en dan heb ik het nog niet eens over de Stepway gehad.
Foto's van aanpassingen en how-to's zijn inderdaad heel leuk, maar van gewone standaard foto's blijf ik om de een of andere vreemde reden ook van smullen.
Maar elk zijn ding ;)
Daciazeker
Grabber

Nieuw berichtdoor marwil op 26 jan 2010 10:39

Gewoon lekker plaatsen,altijd leuk andermans 'speeltje' te zien.

Ik kan er steeds weer van genieten. :drive:
marwil

Nieuw berichtdoor Black op 27 jan 2010 12:40

Zoekend op het net naar informatie over Dacia kom je natuurlijk al snel uit bij dit forum.
Een opmerking van iemand in mijn voorsteltopic dat ik voor info eens kon kijken bij de reviews van autoweek bracht me op het idee dat dat hier ook wel heel goed zou passen.
Black

Vorige

Keer terug naar Algemeen / BELANGRIJK!!!!