DAKRAILS

DAKRAILS

Nieuw berichtdoor Frantom op 28 jan 2009 20:54

Op dit Forum staan foto's van onze Sandero"cross" hij is voorzien van dakspoiler en rondom spoilerset(waardoor hij een uiterlijkkrijgt van een kleine MPV,vinden wij) Maar nu zijn we op zoek naar een set dakrails zoals ze bv op de nieuwe Renault clio ,of op de polo cross hebben.
Ik heb nu de volgende vragen.

*Zijn er dakrails te koop die op een Sandero passen??
(Ik weet dat er in het dak geboort zal moeten worden ,dus zou ik dit door een vakman willen laten doen.)
*Weet iemand of het mogelijk is om dakrails op de Sandero te plaatsen ,en kan dit gevolgen hebben op mijn fabrieks garantie??
*Weet iemand een bedrijf die dakrails maakt en deze ook monteerd ??
(Het zou mijn Sandero net dat beetje geven zodat het meer een mpv uiterlijk heeft (zoals bv de Polo Cross))

Alvast bedankt voor de reacties
410381401_6_aatg (Small).jpg
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
don't judge a book by its cover
Frantom

Re: DAKRAILS

Nieuw berichtdoor Richard op 28 jan 2009 21:48

Het schijnt dat bijvoorbeeld de isolatiemat onder de motorkap besteld moet worden onder de noemer "renault Sandero". Misschien is kun je de dealer zo ver krijgen dat hij infor opvraagt over de Renault Sandero STEPWAY. Deze is voorzien van dakrails. Aangezien het koetswerk het zelfde zal zijn als bij de Dacia Sandero verwacht ik dat die rails dus wel op je Sandero gezet zullen kunnen worden. Maar alles valt of staat met het feit of je de bestelnummers boven water kunt krijgen.

Overigens is het niet zeker dat de dealer in NL die KAN bestellen. Ik ben bij mijn dealer geweest om te vragen of hij de mogelijkheid had om de MCV Prestige te bestellen (leverbaar in FR).

Antwoord van verkoper: nee, dat is niet mogelijk via de NL-dacia-organisatie omdat deze daar geen goedkeuring voor heeft. zal via de grijze import moeten.....

Afbeelding
Groetjes,

Richard

beheerder van :
dit forum,
http://www.dacia-logan-mcv.org
http://www.daciamodellen.nl
Richard
Beheerder

Nieuw berichtdoor Herke & Brigit op 29 jan 2009 21:16

Hoi,

Wij hebben onze MCV (http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gr=767297#432144) met sidebars laten uitrusten bij http://www.bestcarstyling.nl/.

Ik weet dat zij ook dakrails monteren. Ze zijn niet alleen goed maar ook goedkoop en een afspraak is niet nodig.

Succes.
Herke & Brigit

Nieuw berichtdoor uulke op 08 apr 2010 19:16

Hallo Frantom
Ja, mooie wagen man. Ik heb dezelfde in Gris Basalte en ook de spoiler en de kirts set én DAKRAIL.
Deze heb ik laten monteren bij bestcarstyling in Lelystad en kon er op wachten. Ik heb wel foto,s maar nog niet op deze site.
En...ik woon ook in Rotterdam en wel in Ijsselmonde vlak naast de van Brieneroordbrug.
Hier is mijn mail adres: uul.carleywassenaar@gmail.com als je reageert kan ik je mijn foto,s van de dakrails doormailen.
Ben er in elk geval 6 juni, misschien tot ziens..
Gr: Uulke.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Laatst bijgewerkt door uulke op 09 apr 2010 12:12, in het totaal 2 keer bewerkt
uulke

Nieuw berichtdoor uulke op 08 apr 2010 21:08

Aha, Jullie zijn dus Tom en Frank :o en je vraag over dakrails is al wat ouder :oops:
Jullie auto was voor mij hét voorbeeld toen ik de foto,s zag op het mcv journaal :)
Enfin, eind goed al goed, er rijdt dus een tweede mét dakrails rond in Rotjeknor en dat ben ik dus.
Tot ziens.
Uulke.
uulke

Nieuw berichtdoor Herke & Brigit op 08 apr 2010 21:17

.... en binnenkort staan natuurlijk ook de foto's van deze tweede Sandero Cross op de site.... :109:
Herke & Brigit

Nieuw berichtdoor Grabber op 15 apr 2010 08:02

Jammer dat bij bestcarstyling het merk Dacia niet in hun lijstje staat; daardoor denk je op het eerste gezicht dat ze daar niks mee kunnen.
Zo'n sidebar blijft een mooi iets!
Daciazeker
Grabber

Nieuw berichtdoor Herke & Brigit op 15 apr 2010 19:06

Sssstttttt...... we houden het natuurlijk wel een beetje exclusief.... 8-)
Herke & Brigit

Keer terug naar tuning